Open ho­urs

Shop­ping cen­ter

Mon­day – Sa­tur­day: 9:00 – 21:00
Tra­de sun­day: 10:00 – 19:00

 

Au­chan Hy­per­mar­ket

Mon­day – Sa­tur­day: 7:30 – 22:00
Tra­de sun­day: 9:00 – 21:00

 

Pocz­ta Pol­ska – post po­int

Mon­day – Thurs­day: 11:00 – 18:00 (bre­ak 13:00 – 13:30)
Fri­day: 13:00 – 20:00 (bre­ak 16:00 – 16:30)

 

Gar­den zo­ne Zie­lo­na Przy­stań – par­king lot of shop­ping cen­tre

Mon­day – sa­tur­day: 10:00 – 19:00

Con­tact

Tu­li­pan shop­ping cen­tre

al. Pił­sud­skie­go
94 92-202 Łódź
tel.: 42 676 79 22
e-ma­il: lo­dz1@ap­sys­gro­up.pl

 

Au­­chan Cu­­sto­­mer Se­rvi­ce
tel.: 42 67 70 666

 

Con­tact for me­dia:
We­ro­ni­ka Mach­nik
Gru­­­pa PRC Ho­­l­ding
tel.: 690 044 181
e-ma­il: we­ro­ni­ka.mach­ni­k@prc.pl

  • en

9.06-10.06.2023

La­to tuż tuż, dla­te­go przy­go­tuj­cie się do nie­go ra­zem z CH Tu­li­pan! W dniach 9-10 czerw­ca cze­ka­my
na Was w na­szym Cen­trum Han­dlo­wym ze spe­cjal­ną ak­cją pro­mo­cyj­ną, do któ­rej za­pro­si­li­śmy wy­jąt­ko­wą ilu­stra­tor­kę – Ka­ta­rzy­nę Bo­guc­ką. W ra­mach współ­pra­cy po­wsta­ły wy­jąt­ko­we le­ża­ki z uni­kal­ną, ra­do­sną gra­fi­ką, in­spi­ro­wa­ną let­nim kli­ma­tem. Już nie­dłu­go mo­gą one tra­fić do Was!

Co na­le­ży zro­bić, aby ode­brać le­żak?

  • w dniach 9-10 czerw­ca zrób­cie za­ku­py na kwo­tę min. 250 zł;
  • za­re­je­struj­cie pa­ra­go­n/pa­ra­go­ny* w punk­cie ob­słu­gi ak­cji zlo­ka­li­zo­wa­nym w na­szym cen­trum han­dlo­wym w go­dzi­nach od 12:00 do 20:00;
  • od­bierz­cie le­żak z wy­jąt­ko­wą gra­fi­ką au­tor­stwa Ka­ta­rzy­ny Bo­guc­kiej.

*mo­że­cie łą­czyć ze so­bą mak­sy­mal­nie 3 pa­ra­go­ny z jed­ne­go dnia. Przy­najm­niej je­den pa­ra­gon mu­si po­twier­dzać za­ku­py na kwo­tę min. 100 zł ze skle­pów lub punk­tów usłu­go­wych zlo­ka­li­zo­wa­nych w na­szym cen­trum han­dlo­wym in­nych niż su­per­mar­ket Au­chan.

Łącz­na licz­ba na­gród w ak­cji to 160  sztuk. Li­mit  dzien­ny wy­da­wa­nych na­gród w dniach to 80 sztuk na dzień. W cią­gu go­dzi­ny wy­da­je­my 10 upo­min­ków. Nie­wy­da­ne na­gro­dy z jed­nej go­dzi­ny i jed­ne­go dnia prze­cho­dzą na ko­lej­ną go­dzi­nę i ko­lej­ny dzień tr­wa­nia Ak­cji.

 

FINAŁ AKCJI EKOWIOSNA W TULIPANIE

Oprócz te­go, w tych dniach od­bę­dzie się fi­nał ak­cji Eko­wio­sna w Tu­li­pa­nie. Wszy­scy, któ­rzy w cią­gu ostat­nich trzech mie­się­cy od­da­wa­li w Re­co­ma­cie pla­sti­ko­we bu­tel­ki i zbie­ra­li punk­ty w apli­ka­cji Re­co­mApp ma­ją szan­sę wy­mie­nić je na jed­ną z na­gród:

  • 50 punk­tów zgro­ma­dzo­nych w apli­ka­cji – ba­weł­nia­na eko tor­ba z lo­go CH Tu­li­pan;
  • 100 punk­tów zgor­ma­dzo­nych w apli­ka­cji – szkla­na bu­tel­ka wie­lo­ra­zo­wa;
  • 400 punk­tów zgor­ma­dzo­nych w apli­ka­cji– le­żak pla­żo­wy z na­dru­kiem CH Tu­li­pan.

Do­dat­ko­wo ze­bra­ne w apli­ka­cji punk­ty moż­na wy­mie­nić na zniż­kę na pro­duk­ty i usłu­gi w Sa­lo­nie Ju­bi­ler­skim Do­mań­scy, znaj­du­ją­cym się w na­szym cen­trum han­dlo­wym. Każ­de 100 pkt to 10% ra­ba­tu na bi­żu­te­rię zło­tą, srebr­ną, mar­ko­wą oraz wy­ko­na­nie obrą­czek.

Pa­mię­taj­cie, że licz­ba na­gród jest ogra­ni­czo­na!

Sz­cze­gó­ło­we in­for­ma­cje do­ty­czą­ce ak­cji Do­bry czas na le­ża­ko­wa­nie znaj­du­ją się w re­gu­la­mi­nie do­stęp­nym w Punk­cie Ob­słu­gi Ak­cji w dniach jej tr­wa­nia.

Wi­dzi­my się w Tu­li­pa­nie!

Be up to date!

We will inform you about the latest events and promotions.

Ad­mi­­ni­­stra­­to­­rem da­­nych oso­­bo­­wych jest Ga­­­­le­­­­ria Tu­­­­li­­­­pan sp. z o.o. z sie­­­­dzi­­­­bą w Wa­­­r­sza­­­­wie (kod po­­­cz­to­­­­wy 03-286), przy ul. Ma­l­bo­r­skiej 41, (zwa­­na da­­lej Spó­ł­ką). Da­­ne oso­­bo­­we w za­­kre­­sie po­­da­­nym w fo­r­mu­­la­­rzu bę­­dą prze­­twa­­rza­­ne przez Spó­ł­kę w ce­­lach ma­r­ke­­ti­n­go­­wych, zgo­d­nie z wy­­ra­­żo­­ną zgo­­dą na pod­sta­­wie art. 6 ust. 1 pkt a Ro­z­po­­rzą­­dze­­nia Pa­r­la­­me­n­tu Eu­­ro­­pe­j­skie­­go i Ra­­dy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwie­t­nia 2016 ro­­ku w spra­­wie ochro­­ny osób fi­­zy­cz­nych w zwią­z­ku z prze­­twa­­rza­­niem da­­nych oso­­bo­­wych i w spra­­wie swo­­bo­d­ne­­go prze­­pły­­wu ta­­kich da­­nych oraz uchy­­le­­nia dy­­re­k­ty­­wy 95/46/WE (RODO). Da­­ne oso­­bo­­we mo­­gą być uja­w­nio­­ne pra­­co­w­ni­­kom lub współpra­­co­w­ni­­kom Spó­ł­ki, jak też podmio­­tom udzie­­la­­ją­­cym wspa­r­cia Spó­ł­ce na za­­sa­­dzie zle­­co­­nych usług i zgo­d­nie z za­­wa­r­ty­­mi umo­­wa­­mi po­­wie­­rze­­nia, jak też udo­­stę­p­nio­­ne podmio­­tom, o któ­­rych mo­­wa w klau­­zu­­li zgo­­dy. Da­­ne oso­­bo­­we prze­­twa­­rza­­ne w ww. ce­­lu bę­­dą prze­­twa­­rza­­ne do cza­­su od­wo­­ła­­nia zgo­­dy na po­­sz­cze­­gó­l­ny cel, w przy­­pa­d­ku jej wy­­ra­­że­­nia. Ka­ż­da oso­­ba po­­sia­­da pra­­wo do­­stę­­pu do tre­­­ści swo­­ich da­­nych i ich spro­­sto­­wa­­nia, usu­­nię­­cia, ogra­­ni­­cze­­nia prze­­twa­­rza­­nia, pra­­wo do prze­­no­­sze­­nia da­­nych lub do wnie­­sie­­nia sprze­­ci­­wu wo­­bec ich prze­­twa­­rza­­nia, pra­­wo do co­f­nię­­cia zgo­­dy w do­­wo­l­nym mo­­me­n­cie bez wpły­­wu na zgo­d­ność z pra­­wem prze­­twa­­rza­­nia da­­nych przed jej od­wo­­ła­­niem. Oso­­ba, któ­­rej da­­ne do­­ty­­czą, ma pra­­wo wnie­­sie­­nia ska­r­gi do Pre­­ze­­sa Urzę­­du Och­ro­­ny Da­­nych Oso­­bo­­wych, gdy uzna, iż prze­­twa­­rza­­nie jej da­­nych oso­­bo­­wych na­­ru­­sza prze­­pi­­sy RODO. Po­­da­­nie da­­nych oso­­bo­­wych jest do­­bro­­wo­l­ne.

Po­­da­­jąc ad­­res e-ma­­il wy­­ra­­żam zgo­­dę na prze­­twa­­rza­­nie po­­da­­nych prze­­ze mnie da­­nych oso­­bo­­wych przez Ga­­le­­ria Tu­­li­­pan sp. z o.o. w ce­­lu ma­r­ke­­ti­n­go­­wym, re­­a­li­­zo­­wa­­nym po­­przez wy­­sy­­ła­­nie in­­fo­r­ma­­cji ha­n­dlo­­wych do­­ty­­czą­­cych dzia­­ła­l­no­­­ści ce­n­trum ha­n­dlo­­we­­go Tu­­li­­pan dro­­gą ele­k­tro­­ni­cz­ną na po­­da­­ny ad­­res e-ma­­il.
Po­­da­­jąc nu­­mer te­­le­­fo­­nu wy­­ra­­żam zgo­­dę na prze­­twa­­rza­­nie po­­da­­nych prze­­ze mnie da­­nych oso­­bo­­wych przez Ga­­le­­ria Tu­­li­­pan sp. z o.o. w ce­­lu ma­r­ke­­ti­n­go­­wym, re­­a­li­­zo­­wa­­nym po­­przez wy­­sy­­ła­­nie in­­fo­r­ma­­cji ha­n­dlo­­wych do­­ty­­czą­­cych dzia­­ła­l­no­­­ści ce­n­trum ha­n­dlo­­we­­go Tu­­li­­pan w po­­sta­­ci SMS na ko­ń­co­­we urzą­­dze­­nie te­­le­­ko­­mu­­ni­­ka­­cy­j­ne – te­­le­­fon ko­­mó­r­ko­­wy, któ­­re­­go nr po­­da­­no po­­wy­­żej.

Ch­cesz się wy­­pi­­sać z ne­w­sle­t­te­­ra?
.